2010-08-20

Ny blogg, nytt liv. Mitt första inlägg i den här bloggen. Borde väl ha något vettigt att prata om men inte än. Tänkte mer börja med att presentera vad bloggen kommer handla om.

Ja, jag är då en 19årig tjej påväg mot nya äventyr. Om ungefär 3 dagar ska jag flytta hemifrån för andra gången i mitt liv. Denna gången till Skåne. I Skåne väntar en utbildning i Sydasienkunskap på Österlens folkhögskola vilket ska bli väldigt spännadne. Om ytterliggare 12 dagar så ska jag även bli sambo vilket också är stort och lite läskigt.

Vad den här bloggen alltså kommer handla om är min utbildning, min stundande resa till Indien(då bloggen eventuellt kommer ligga nere i tre månader på grund av eventuell bristande internettuppkopling) och mitt nya samboskap. Vilka svårigheter som kommer uppstå, vad som är roligt, saker som intreserar mig och lite annat ditt och datt. Självklart kommer jag även skriva om mig själv. Ja, det var väl i korthet vad det hela kommer handla om...



Så här har mitt liv sett ut nu de senaste tre månaderna sedan jag flyttade från Skövde, hem till Tidaholm. Helt enkelt i väntan på skåne-flytten.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0