2010-08-25

Då var det ett par dagar sedan jag skrev. Beror mest på att jag inte haft något internett förns nu.

Igår var då den stora dagen, min flytt ner till Skåne och Österlens folkhögskola. Nu ska jag bo på internatet där i två veckor innan jag blir sambo. Det är ett helt okej internat än så länge. Jag bor i ett enkelrum som innehåller två sängar, ett skrivbord, en liten byrå, en garderob, en bokhylla och en hall med plats att hänga upp jackan och ett handfat.




Än så länge har det mest varit information om hur kursen kommer läggas upp, eller ja, inte läggas upp utan det har mest informerats om hur vi själva får lägga upp kursen som vi vill. Vi ska antagligen bland annat göra en studieresa till en folkhögskola i Danmark och en eller två veckors resa till antingen Egypten, Lappland, Minsk eller St Petersburg. För egen del hoppas jag på Ryssland. Det kommer nog dock bli en lång, intensiv och mycket rolig höst. Nu måste jag dock kila för vi ska ha internatträff om en liten stund.
Ciao!

Kommentarer

Postat av: Jonas Sandstedt

Det ser ljust och fräscht ut. Lyx med två sängar! :D Roligt att du börjar blogga igen föresten!

2010-08-25 @ 19:40:37
URL: http://jonassandstedt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0