2010-12-08

Igår hände en del grejer som slängde tillbaks mig ner ”memorielane”, därför har dagen idag varit jobbig och allmänt deppig. Kom upp en del känslor jag inte känt på länge och jag var inte helt redo att hantera dem. Håller mest ihop för att jag måste. Det jag allra helst vill göra är att åka hem till min mamma och bli mammad lite. Men det funkar ju inte så längre. Man kan inte packa ihop och bli tröstad av mamma när man är vuxen, eller jo det kan man men jag kan inte. Får ju i vilket fall som helst åka hem i nästa vecka så då blir det nog bättre. Försöker hålla mig opptimistisk. Det är dock inte så lätt hela tiden.

 

Annars har det varit en ganska lugn dag. Har mest varit hemma och inte gjort något. Kollat på alldeles för många avsnitt av How I met your mother och senaste Glee. Jag bara älskar Glee. Sen skulle vi haft en lektion men som vanligt fungerade inte infon så det blev inget och jag hängde på skolan lite. Nu kom jag precis hem från en luciaövning i ett lucia tåg som knappt är kul längre utan bara ett jobbigt måste. Kan det bero på över övandet kanske? Vem vet…


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0