2010-12-16

Dagarna de går och går, efter varandra. Måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag.

Då var det sista dagen i skolan innan jullov och indienresa, behöver alltså inte sätta mig i ett klassrum igen förrens den 26april då vi kommer tillbaka. Känns nice. Till på köpet är det inget direkt av värde som händer idag heller. Vi ska på en föreläsning om nått med ursprungsfolk. Jag är väl mindre entusiastisk, förhoppningsvis överträffar det mina förväntningar. Vi bjuds även på julbord och julfest under dagen, det känner jag mig mer taggad inför.

Är lite seg idag, var på klassfest med sambon igår. Blev lagom sent, vilket är skönt, men är ändå seg. Det var ganska trevligt, tyvärr inte en sådan fest jag lärt mig älska iår, med mysket dans och inte så mycket samtal. Mer tvärtom, mycket samtal och ingen dans. Men det var trevligt :).

Imorgon får jag äntligen åka hem. Jag längtar faktiskt massor, särskilt efter lillstrumpan. Systeryster skypear jag ju med ibland så det blir inte samma, men saknar henne med, och mamma, och Putte. Ska helt enkelt bli kul att träffa min lilla familj :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0