2010-10-07

Så var höstlovet slut och jag har rest hem till SKåne igen. Känns ganska skönt att vara hemma. Dagen har ägnats åt tentaskrivning, stickning, läsning, tvättande och inhandlande av proviant samt spolarvätska och tops. That's it.

Lovet bjöd på många underbara och roliga stunder. Fika med massa vänner. Lunch med mor- och farföräldrar. Barnvaktande av liten sysling och en massa mys hemma. Känns alltid skönt att vara hemma hos mor med familj och fylla på batterierna. Min familj är så himla viktig för mig.
Min mor när vi var på barnenshus :)

Idag är sambon i Malmö och spelar, övar visst inför nått stort som ska hända i sommar. Hoppas på att man ska kunna gå och titta på honom då. Snart kommer han dock hem och då blir det mat :D. Mammas köttbullar, makaroner och eventuellt utdrygande med korv. Får se vad han jag delar färg-tv med säger när han kommer hem.

Imorgon börjar en ny spännande vecka. Har inte riktigt koll på vad som ska hända men det blir säkert väldigt roligt.

Hoppas alla där ute haft en lika bra vecka som jag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0