2010-11-26

Dagarna går och går. Inte konstigt. Bara att de rusar förbi. Nu har liksom en vecka gått och det är helg igen. Denna helg bjuder på städning och julpyntning. Mysigt mysigt. Ska bli roligt att se om den nya adventsljusstaken blir bra. Annars kommer det bli en mycket lugn helg för min del. Nu ikväll är det bastu/slut på tenta fest. Ska bara visa mig en kort stund. Är inte särskilt sugen på party. Fick nog på fiskfesten ;p. För övrigt så bastar jag inte pga svimningsrisken och tentan vet jag inte om det var något att fira. Kan ha gått precis hur som helst. Hoppas på G iallafall.

Jaja, nu ska jag inte svamla mer. Dags att bege sig mot slummen....

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0