2010-10-26

Igår hade jag en intressant dag. Var på besök hos en buddhist i Malmö med skolan. Intressant är en mycket mild beskrivning av detta. Vi hade massa förväntningar på detta möte. Jag förväntade mig bland annat en föreläsning med mycket information och ny fakta. Det vi fick var inte riktigt detta. Föreläsningen blev mer till samtal och den nya faktan blev mer att i praktiken få vara med om sådant man redan visste. Till exempel så fick vi meditera och ta del i en Buddhistisk ceremoni. Helt galet men mycket intressant. Dagens komentar blev "Nu tänder jag ljus, rökelse och något annat".

Igår bokade jag även in en vaccinations tid inför Indien resan. Kändes bra fast läskigt. Nu närmar det sig :)

Idag har det mest spännande som hänt varit att vi uppdaterade Kurskorren samt att jag betalade för playstationet jag vann i en tradera auktion herrom dagen. Nu väntar jag på sambon så vi ska kunna ta våran tisdagspromenad :).

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0