2010-10-27

Underbara onsdags-sovmorgon. Inte fy skam att varje onsdag ha lite sovmorgon. Och idag har varit en relativt produktiv sådan. Har kollat in lite nyheter om Bhutan och Pakistan samt påbörjat min hemtenta. Första frågan är nog klar. Vet inte om jag hållt mig till ämnet men tänkte läsa igenom det jag skrivit om några dagar så blir det nog bra.

Just nu lagar jag mat. Väldigt studentig lunch idag, spaghetti och köttbullar. Gott men lite förutsägbart. Ikväll verkar det bli scone på skolan så det blir ju mysigt.

Nu på eftermiddagen ska vi börja kika på visumansökan till Indien. Mindre än 3 månader kvar, snart bara två. Helt galet. Har också preliminär bokat mitt fältarbete. Kommer spendera fyra veckor i Varanasi och spela tablas och eventuellt sjunga lite. Ska bli så himla roligt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0