2010-10-31

Oj, oj vad tiden går. Har nu gått på höstlov och just nu har jag och sambon min lillasyster här på besök. Hon är fjorton år med allt vad det innebär. Just nu är hon sjukt störig och uttråkad för att inget händer. Vi ska väl snart kolla på någon film men tills det händer så får hon nog ha tråkigt. Söt är hon iallafall.


Mitt lov förövrigt är sjukt späckat med saker som ska göras och personer som ska träffas. Imorgon så händer dock inte så mycket vilket är skönt. På tisdag åker vi alla tre mot Tidaholm. Onsdagen bjuder på fika i Skövde och postande av visumansökan och eventuellt lite annat smått och gott. Torsdagen är inte helt färdig planerad men kanske lunch/middag hos mormor och morfar eller extra farmor och farfar. Fredagen bjuder på eventuellt barnvaktande och slutligen så kommer lördagen med lunch hos farmor och hemfärd till Tomelilla. Helt underbart att ha mycket att göra men vore skönt med mer slappande. Detta kommer dte nog bli en del av på söndag tror jag dock :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0