2010-09-18

Min första dag på min ensliga helg har varit mycket bra än så länge. Har åkt fram och tillbaka till Malmö och fixat det där jäklans kortet till visumet inför St Petersburg resan, sen var jag och shoppade saker till vandringen på måndag. Detta är mina fynd:


Tror särskilt att skoskavsplåster och godis kommer vara nödvändiga om det ska regna som utlovat. Kan bli så deppigt utan godis då. Att det bara kostade 4.90hg på Bo Ohlssons var ju bara ännu bättre.

Har även varit mycket kreativ och "hittat på" ett bröd som jag bakat och nu sitter och väntar på att få smaka på. Hoppas att det är lika gott som det ser ut.


Men nu ska jag fortsätta beta av min "att-göra"-lista så jag kan ägna hela morgondagen åt slappande.
Ciao!

Kommentarer

Postat av: mor

Snygga stövlar :-)

2010-09-18 @ 18:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0