2011-04-10

Söndag. Ledig dag. Inget alls plannerat. Börjar tröttna så smått på mina lediga dagar. Det händer ju absolut inget alls. Men samtidigt är det skönt att bara vara hemma och just inte göra nått särskilt. Hade dock varit roligare om sambon varit tipp-topp. Då kunde vi tagit en lång prommenad i det fina vädret eller nått. Känns lite lagom tråkigt att gå ut och gå själv. Tråkigt för honom också som är för frisk för att ligga still men för dålig för att faktiskt göra nått som kräver någon fysisk ansträgning över huvudtaget. Jaja, det är nyttigt för mig att ha tråkigt.

Kan meddela att jag börjat redigera lite Indienkort så om ett ganska långt tag så kommer det börja komma upp bilcollage här från resan. Går dock sjukt långsamt och jag är fett omotiverad. Men det kommer iallafall.

Nämnde ju att jag fick fint mottagande när jag kom hem, så här såg det ut:


Nu ska jag se om jag kan öva lite piano, försöker ju lära mig att byta mellan ackorden också.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0