2011-04-11

Gud vilken tråkig dag! Är så trött på att vara hemma och inte ha något att göra nu. Idag har dock gått bra, men har nog gjort allt jag skulle göra i veckan så jag kommer dö av tristess de andra dagarna. Hoppas verkligen de hör av sig från Kivik med en intervju tid så jag får nått att göra en dag.

Idag började jag dagen med ett kort yogapass, var sjukt länge sedan jag höll på med sånt så jag försökte ta det lite lugnt. Hoppas att jag känner för att ha samma start på dagen imorgon med. Vore inte fel att komma igång med det där igen. (Medan jag skrev detta kom det ett mail om att jag är välkommen på intervju imorgon 11.00. Nervöst!)

Efter yogapasset, frukosten och duschen gjorde jag mig en liten budget för Maj, Juni, Juli och Augusti. Kan ju verka lite nördigt och mesigt så där, men jag gillar att ha koll på min ekonomi och eftersom jag inte vet hur sommaren kommer se ut är det ju bra om jag kan spara pengar så att jag klarar att betala hyran. Kom dock fram till att jag nog inte behöver oroa mig allt för mycket om jag får ett jobb, vilket jag kommer få :).

Jag gick även en sväng och handlade efter att jag bestämt vad jag och sambon skulle äta i veckan. Känner mig som en hemmafru och har kommit fram till att det är inget för mig. Finns alldeles för lite att göra i en tvåa för att man ska kunna vara hemmafru.

Nu ska jag mysa med min sambo och peppa inför intervjun imorgon :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0