2011-04-13

Idag har jag tackat ja till sommarjobb på Onkel Enkel. Ser faktiskt fram emot att jobba emd dem i sommar. Tror att jag kommer trivas bara jag får in hur de vill att sängarna ska vara bäddade ;p. Kommer ju till största del vara det som är mitt jobb. Känns skönt att på mindre än två veckor skaffat ett jobb. Vet att jag kanske skryter med det men jag är stolt över mig själv och lättad över att slippa ekonomisk kris i sommar.

Dagen idag ska bjuda på shopping i Malmö, tror jag. Ska iallafall åka in om typ 40 minuter och kolla in affärerna och ha lite me-time. Man ska passa på att umgås med sig själv lite när man har möjlighet. På shopping listan står framför allt skor. Måste köpa skor. Mina converse som är inne på sitt tredje år, tror jag, är snart mer hål än sko. Vet inte vad jag gjort med dem riktigt. Tänker dock inte slänga dem för jag älskar dem men i vårregnet kan det vara praktiskt med ett par hela skor också, kan ju inte ha gummistövlarna jämt. Hoppas iallafall på att hitta några snygga, bekväma skor att ta med hem. Kanske även unnar mig nått litet klädesplagg, underkläder är jag ju faktiskt i behov av eftersom jag slängde hälften när jag var i Indien. Hoppas på en lyckad shopping dag med andra ord :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0