2011-04-17

Det var den helgen det. Är väl inte riktigt slut på den än men känns som om jag inte kommer göra mer idag direkt så...

I fredags kväll var ju jag och Jonas på Musikgymnasiets storprojekt, Let me entertain you. Som vanligt levererade de söta esterterna bra. En del nummer var dock bättre än andra och det var lite väl olika kvalitet på vissa nummer. Var dock ändå nöjd med den kulturella upplevelsen och de manliga solistsångarna, framför allt, var toppen. De finns många killar o trean och tvåan där som kan sjunga. Härligt. Efteråt gick vi ut och umgicks, tänkte skriva käkade men det var det ju bara Erik och Stina som gjorde. Vi adnra bara umgicks. Mycket trevligt var det.

Lördagen spenderades mestadels i sängen. Fick frukost där och sen mös vi en stund, typ några timmar innan det var dags att ta tag i dagen. Började med att rota runt i svärföräldrarnas uthus i jackt på en fungerande cykel. Vi hittade en mer eller mindra fungerande som vi bytte sadel på. Nu behöver vi bara köpa ett nytt däck så ska jag kunna cykla till jobbet i sommar sen. Toppen bra. Efter det lagade vi lunch, lax oxh klyftpotatisar och sedan skulle vi visst åka hem till Jonas mormor på fika. Där spenderade vi några timmar. Vid 17 fick vi ett oemotståndligt erbjudande om grill och badtunnsbad hemma hos Bobby så då packade vi in oss i bilen och åkte till Mariestad. Jag åkte på att vara "fylletaxi" så vid tio i två bestämde jag att det var dags att åka hem efter en mycket trevlig kväll. Var hemma och i säng runt 3.30.

Kvällens eskapader ledde till ytterliggare en sovmorgon. Kom upp vid 10, käkade frukost och packade in mig i bilen för att åka till mina föräldrar. Skulle ju gått på sysslingens avslutning i pyttedans idag men det blev inget för hon har blivit magsjuk :(. Istället köpte jag och mamma pizza och tog en liten promenad i det vackra vårvädret. Om någon timme är det dags att hämta lillstrumpa från någon kompis också.

Annars händer inte så mycket mer idag. Är lite slö och det blir nog en tidig kväll i kväll.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0