2011-08-06

Nu har SysterYster åkt hem. Tråkigt. Hon hade gärna fått stanna längre om jag fått bestämma. Har ett speciellt band med min storasyster. Ofta förstår jag mig inte på henne alls och jag tror inte att vi hade gett varandra en ärlig chans och varit vänner ifall vi inta varit systrar. Men nu är vi det och tur är väl det för hon är en bra vän som jag ofta behöver luta mig emot och som jag har otroligt kul tillsammans med. Därför är det synd att vi inte ses så ofta men så otroligt roligt när det väl händer.

Idag har vi inte gjort något särskilt. Gick ett varv på Bo-Ohlssons men annars mest degande. Väldigt skönt om jag får säga det själv. Och nu sen hon åkt har jag packat ner lite saker och bakat bröd. Det är min dag i korthet det...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0