2011-08-11

Igår blev en konstig dag. Skulle jobba lite på förmiddagen och sedan slappa lite. Så där lagom ansträngande. Men vid halv fem ringer Bosse och undrar om jag vill jobba lite kväll också för han hade insett att det var många som ville äta middag. Jag sa självklart ja, extra cash är ju aldrig fel, och mycket riktigt. Det slutade med att 22 personer åt middag medan jag och Bosse slavade i köket där elen gått. Helt galet, men ganska trivsamt.

Idag är jag ledig igen för att imorgon göra en extra dag innan söndag som är min sista arbetsdag på Onkel Enkel. Lite sorgligt är det allt och jag undrar lite vart sommaren tog vägen?? Den bara försvann. Just nu käns det dock som om jag inte alls vill jobba imorgon men detta kan nog bero på vädret. Det bara öser ner regn och har gjort det precis hela dagen. Man blir inte direkt glad och pigg av sånt. Hoppas på bättre väder imorgon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0