2011-08-14

Lite vemodigt är det allt idag. Har jobbat min sista dag på Onkel Enkel och samtidigt som det är skönt att inte behöva städa och bädda mer så kommer jga verkligen sakna atmosfären och tryggheten i att veta vad man gör. Nu väntar ju högskolan om några veckor bara och jag vet inte om jag är redo. Sommaren har gått så otroligt fort. Mitt och Jonas år som sambos i Skåne är över, inte visste vi att samboskapet skulle ta slut efter bara ett år när vi flyttade in men nu är det ju som det är. Särbos kan ju också vara mysigt.

Igår spenderades hela dagen i bilen. Körde Jonas grejer till Göteborg. Så nu är det bara mina saker kvar här hemma. Känns tomt. Vill inte packa ner mina grejer för då blir det ju helt tomt. Har dock inte jätte mycket framme och kvar att packa längre dock. Lie kökssaker, tavlor och kläder typ. Känns bra att man inte kommer behöva stressa. Imorgon eller övermorgon ska vi flytta ur sovrummet också så att det kan flyttstädas så inte allt behöver göras på torsdag. Så mycket som ska tänkas på i en flytt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0