2011-08-17

Städa, städa och städa. Det är vad jag gjort de senaste dagarna. Men nu är köket nästan färsigt, sovrummet helt klart, vardagsrumet och hallen också snart färdiga. Blir väl inte bättre än så. Kan ju inte bli helt klart förens imorgon när grejerna är i släpet och man kan dammsuga och damma. Toan är dock inte ens påbörjad. Lovade sambon att jag skulle fixa avloppet i duschen för han tar hand om bakom kyl och frys, där han hittade gamla papper daterade 2003. Känns fint att ingen har städat där sedan minst 2003. Detta ledde till att jag får göra avloppet i duschen. Antagligen lika äckligt där trots att Jonas fixat med det en gång.

Annars idag är det lite packning kvar. sådant där man inte har kunnat leva utan förens in i det sista som diskställ, skafferivarorna, TV'n (som vi inte ens startat de senaste 4 dagarna typ) och sådanna livs nödvändigheter. Sen är allt färdigt för imorgon och den stora flytten. Fattar inte hur jag ska få plats med alla mina grejer på ynka 27 kvadrat men det får ju bara lösa sig helt enkelt...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0