2011-08-22

Idag har vi varit så duktiga Jonas och jag. Började med att gå till folktandvården för att flytta min frisktandvårdsförsäkring dit och sedan skaffade vi varsitt respass till bussarna här. Jag mailade även bovärdarna om min trasiga frys och kyl. Sedan har vi bakat tre limpor bröd så nu kan jag äta bröd tills jag storknar.

Eftermiddagen spenderade vi inne i Karlstad city. Köpte ett kolegieblock till skolstarten och kollade in vad som finns. Så fint var det. Kommer verkligen trivas. Ett samtal från mormor och morfar förgyllde också min eftermiddag. Pratar så sällan med dem och jag vet hur glada de blir när de får prata med mig.

Dagens stora överaskning var att hämta ut min avskedspresent från Onkel Enkel och inse att jag fått två biljetter till en Veronica Maggio konsert här i Karlstad. Kommer bli toppen och jag älskar att jag nu har något att se fram emot.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0