2011-08-24

Idag har jag varit så duktig. Har klarat av massor på min att-göra-lista. Ja, jag skriver att-göra-listor. Särskilt när jag har mängder med saker att göra och inte får glömma något, som nu. Idag har jag i alla fall packat upp färdigt, så fort jag fixat ett hänglås och burit undan alla tomlådor och julpyntslådor så kommer det bilder från nya lägenheten. Jag försökte till och med sätta upp tavlor för jag trodde att jag hade betongspik men efter att typ 5 böjt sig och hålet i väggen inte blivit djupare kan jag konstatera att det hade jag inte alls. Ska dock knacka runt lite i väggarna, misstänker att vissa av dem inte är stenhårda.

Förutom att ställa upp alldeles för mcket saker för 27 kvadrat så har jag även fylt i en ansökan om bostadsbidrag, fixat lånekort på bilioteket, kopierat hyreskontraktet för att skicka emd bostadsbidragsansökan, beställt lite kurslitteratur, gått med i studentkåren, sett till så att min bilförsäkring hängt med mig till Värmland samt beställt bläckpatroner till skrivaren. Jag känner mig riktigt duktig. Därför tänker jag inte göra mer vettigt idag utan bara kolla första sässongen av Glee, jag är verkligen löjligt fäst vid den serien, men så länge jag blir glad av att titta så tänker jag fortsätta!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0