Studentigt värre

Min dag har varit studentig. Eller inte jätte studentig, mer som en ledig students dag. Jag har varit på biblioteket och systemet. Två platser som på olika sätt kan kopplas till studentlivet. Åt även en väldigt studentig lunch i form av pasta och bacon. Fast istället för att ha ketchup till, vilket jag tycker är ganska tråkigt och inte så gott, hade jag en smaksatt creme fraiche och för att göra det hela lite roligare hackade jag i lite purjolök. Vips så kändes rätten inte lika fattig student utan mer njutbar. Känns alltid bra att tillsätta lite grönsaker i maten så där.

Känner mig även väldigt duktig för när jag skulle till systemet så prommenerade jag. Hela vägen till centrum. Tror att det är lite mer än 6km enligt google maps. Sen när jag kom hem gick jag till Ica också. Är väldigt trött i fötterna nu men väldigt nöjd med mig själv. Därför förtjänar jag slappande en stund.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0