Helg-utflykt

Den här helgen ska alla mina särbos och jag åka till Tidaholm för att kolla på handbollsmatch, gå på julmarken och träffa min familj. Ska bli roligt. Saknar min heltokiga, knasfamilj massor. För mig som är uppvuxen i en ganska stor och rörig familj är det väldigt tomt att bo ensam. Är säkert väldigt vanligt om man är van att ha buller omkring sig jämt att man känner sig lite vilsen utan det. Men nu blir det en korthelg på hemmaplan med massa kärlek om jag känner min familj rätt. Känns så skönt att ha en så kärelskfullfamilj som jag har. Är så otroligt tacksam för stödet hemifrån och känner så med alla som inte har det.


(Väldigt gammal bild)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0