2011-02-10

Nu ar vi i Varanasi. Storsta anhalten pa var resa. Ska pa mandag paborja mina studier i konsten att spela tablas. Hittills har jag bara varit sjuk. En rejal jakla magsjuka blev  det. Hoppas jag aldrig behover vara med om nagat liknande igen.

Varanasi verkar dock ok. Idag har vi sett ett lik taga forbi pa gatan. Antar att man far vanja sig vid sadant har. Annars har vi inte gjort sa mycket an av ovanstaende sjal.

Delhi besokte vi ju innan vi kom hit. Det var ingen stad som nagan av oss gillade sarskilt mycket. Vet inte vad som var fel men staden lockade mig inte alls. Vi var ju dock bara dar en och en halv dag sa det kanske ar for tidigt att doma.

Vet inte om jag skrev natt om bangalore. Det var dock nice. Kandes skont med lite vasterlandskt mitt i allt indiskt. Det coolaste vi gjorde dar var safariparks besok och bio.

Nu ska jag snart ga och kaka middag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0