2011-01-02

Nytt år, nya tider. Har nu mitt i alla reseförberedelser tagit en liten paus framför datorn. Kan dock erkänna att mysket av mina så kallade förberedelser involverar tv-tittande och mysande med pojkvännen. Måste ju trötta ut honom så han inte saknar mig så mycket. Idag har vi dock båda två tagit tag i våra liv och han ligger och jobbar med ansökningsprovet till HDK och jag har börjat skriva en packlista till Indien. Har även slipat lite på min inköpslista på allt som ska köpas imorgon och som ska med samt att jag tar tag i min att göra lista med allt som måste göras innan. Har bokat tågbiljetten hem den 1a april. Hoppas på att hinna med 20.10 tåget från Stockholm men bokade en ombokningsbar ifall att det skulle krisa. Ibland är jag duktig.

Nyårsafton blev mycket trevlig. Jonas vänner vet hur man lagar god mat och roar sig. Vi var hemma vid 4 på morgonen och sov länge dagen efter.

Idag ska det bli kalas här hemma. Mor min fyller år så dagen började med skönsång och presentutdelning. Grattis Mammi!!

Kommentarer

Postat av: mor

Hmm. Skönsång vet jag inte om jag tycker att det var. Mer organiserat oväsen.

2011-01-02 @ 12:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0