2011-01-17

Forst vill jag bara saga. Grattis i efterskott mormor!

Ja, nu har vi landat pa Mitraneketan. Har ar varmt och klibbigt och fullt med kryp. Bor en odla pa varat rum och en massa spindlar, skalbaggar och mygg. Anil, en kille som jag tror jobbar har, har dock fixat myggnat over vara sangar sa vi slipper oroa oss pa natten. An sa lange vet jag inte riktigt vad som kommer handa har men vi ska fa ett schema imorgon sa da loser sig nog allt. Hoppas pa mycket kontakt med de indiska ungdommarna men vi far se.

Resan hit gick bra, vi blev dock fett blasta av ett resebolag. De sa att taget inte gick fran stationen narmast beachen vi bodde pa sa vi var tvugna att hyra en taxi av dem for 700rps, Visade sig att taget visst stannade pa stationen narmast. Surt men sant are. Sen satt vi pa det dar taget i 20h och sov val mestadelen av tiden. Landade i Trivandrum kl 3 pa natten och skyndade till ett hotell for att kunna sova tills 10 innan vi skulle bli hamtade och forda till Mitraneketan. Tillslut kom vi iallafall fram till mitraneketan sa har ar vi nu. Ar mest trott sa ska lagga mig tidigt ikvall igen.

Kommentarer

Postat av: mor

Hoppas att allt löser sej med både det ena & andra

2011-01-17 @ 17:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0