2011-07-19

Idag har jag på posten fått ett schema för nollningsveckorna som kommer infalla de 13 första dagarna under min studietid i Karlstad. Kan säga att av 13 dagar så är det inplanerad utgång på 10, om man kan säga att den sista utgången är på lördagen fast den står planerad mellan 2.30 och 6.00 på söndagmorgonen. Får väl se. Käns som om det kommer bli kul men tur för mig att jag kan ha lika roligt utan alkohol som med eftersom det även verkar vara dessa veckor vi ska få en massa information om hur Karlstadsuniversitet funkar och hur det är att vara student där. Jag har för avsikt att delta så mycket som möjligt i nollningen men har även för avsikt att ta till mig å mycket information som möjligt. Hoppas kunna balansera dessa två utan allt för stora missöden.  Men roligt verkar det i alla fall som vi kommer få och det är ju alltid bra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0