2011-07-20

Hemkommen från en blixtvisit på Kiviksmarknad. Var inte direkt någon jätte hit skulle jag vilja påstå. Mest hundratals knallar som alla sålde samma saker. Inte riktigt my cup of tea. Men helt klart en upplevelse.

Idag var en lugn dag på jobbet och imorgon blir det ännu lugnare. Ska passa reseptionen medan mina chefer gör ärenden. Inte illa. Funderar på om det är fel att ta med en bok till jobbet så att man inte får tråkigt ;p. Ska ändå vara där 7h och verkar bara ha tre rum att städa. Jag kan ju inte plocka med frukosten hur länge som helst heller. Jaja, jag får väl se.

Har även fått mitt hyreskontrakt idag. Stämmer inte med hyran på kontraktet och sådant så lite orolig känner jag mig men antar att jag kommer få svar på mitt mail snabbt och då få reda på vad som pågår. Antagligen tryckfel eller hyressänkning...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0