2011-07-24

Är inte sommarförkylningar den värsta sorten man kan råka ut för? Jag verkar ha dragit på mig en sjukt seglivad sådan som blir lite lite värre varjedag. Idag är jag täppt och trött. Somnade mitt i en mening när jag låg och läste och vaknade 1 timmer senare. Inte särskilt mycket piggare men inte heller döende. Det brukar kännas som om jag är döende allra minst när jag sover mitt på dagarna och när det inte gör det brukar jag få erkänna mig besegrad och titulera mig själv "sjukling". Åtgärder jag vidtagit med anledning av detta är att jag ligger under en filt i soffan med en varm kopp the och gör minst möjliga utav mesta möjliga tid. Vad mer kan jag göra?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0