2011-06-01

Mår bättre idag fast är snuvigare. Men orkade med skolan och sa hej då till de som skulle åka hem. Helt sjukt att folk droppar av. Är så glad att jag inte bor på skolan så jag slipper märka hur tomt det blir.

Idag är det GRATTIS PÅ ÖDELSEDAGEN JONAS som gäller. Dock i min ensamhet eftersom han är och jobbar. Jag klarar mig dock fint. Köpte en sallad i skolan, ska äta en låda med köttfärs och rotfrukter sen och till sist blir det att mumsa lite på rabarberpajen som blev över igår. Inte illa.

Fick idag även veta att det inte blir någon muntlig redovisning i skolan så nu har jag inget alls att göra under långledigheten. Ska försöka ta mig in till Malmö om jag mår bättre imorgon eller på fredag. Så kanske mina kusiners mamma skulle titta förbi en dag. Det kan ju vara trevligt. Annars, nothing, eller ja, ska ju jobba söndag och måndag också. Det är mitt liv det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0