2011-06-05

Snart dags att bege sig till jobbet...igen. Har redan varit där och städat och bäddat hela förmiddagen och ikväll blir det till att hjälpa till med middagen. Ska bli kul tro det eller ej. Har inte gjort det förut. Var ju bara med och serverade den där gången på ett födelsedagskalas. Ska bli kul att se hur en vanlig middag går till. Plus att jag ska sköta dem själv två gånger i veckan i sommar och då är det ju bra om jag får öva lite innan. Blir väl mest fylla på i faten och servera dricka kan jag tänka. Jag gillar dock att få ha lite kontakt med gästerna. Blir ju inte så mycket när man bara kommer och städar deras rum efter att de åkt.

Idag är det även min extra pappas födelsedag. Detta fick resultera i ett telefonsamtal hem med hjärtliga gratulationer. Var kul att prata lite med honom. Blir ju inte så ofta, pratar ju mest med mor min och får veta hur han har det men det är ju alltid trevligt att prata lite med honom också. Ska bli kul att komma hem och träffa tokiga familjen på fredag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0