2011-06-17

Regn, regn och åter regn. På grund av detta blev det ingen utflykt idag. Var bara iväg till Willys och handlade mat inför den kommande veckan. Gott gott kommer det nog bli. Annars har jag inte gjort så mycket mer än att se färdigt filmen som jag och Jonas påbörjade igår. Somnade som vanligt typ en timme från slutet. 2012 hette den. Klart sevärd för att vara en kattastroffilm. Lite överdriven på vissa ställen och en hel del scener som jag tyckte bara var inslängda för att locka en bredare publik. Typ romantiska scener för att tillfredsställa flickvännen när pojkvännen vill se något annat än 27 dresses eller P.S I love you (sådant som även jag tycker om att kolla på ibland men då har jag ju valt att se romantiska filmer) Jag har aldrig gillat att tvingas titta på inklämd romantik i en film där det inte riktigt passar in/på ställen i filmen där det inte passar.

Sen har vi börjat kolla in resmål lite närmare. Kanada är ju högst på min lista men det kommer ta ett tag att spara ihop till detta och därför funderar vi på en kortare tripp någon annanstanns. Får se vart vi hamnar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0