2011-05-03

Dagen idag har varit en dag som jag skulle kalla typiskt min folkhögskola. skulle börja klockan 9.30 med handledning av fältarbetesuppsattsen. Jag har dock kommit igång väldigt bra och varit relativt produktiv så jag behövde inte direkt någon hanledning utan talade bara om hur jag låg till samt att nästa steg, efter att jag sorterat färdigt i mina papper och skrivit ner saker under rätt rubrik, är att jag mailar alltihop till jens så han kan läsa igenom det och komma med glada kommentarer. Vi bestämde gemensamt att jag skulle göra detta på torsdag eftermiddag så har vi en ny hanledningstid på fredag morgon. Det var allt jag gjorde på hela förmiddagen. Sen satt jag på Lisas rum och läste.

Efter lunch skulle vi ha möte om den stundande utställningen. Kom fram till att vi ska ha den i sydasienklassrummet. Vi bestämde även preliminärt ett tema, dock var det så pass många borta att vi inte hundra procentigt kunde spika temat.

Det var det, hela skoldagen sammanfattad på typ 9 rader och då hade jag en lång dag idag.

Var dock underbart att träffa ursprungsklassen igen. Gud vad jag hade saknat de människorna. Känns så toppen att ha dem tillbaka. Nu kanske skolan äntligen blir sig lik igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0