2011-05-08

Underbara somriga dag. Äntligen börjar värmen komma tillbaka, hörde dock att den kanske bara stannar en kort stund. Jag tror dock att det var mitt halsduksstickande som gjorde så den kom tillbaka så när det blir kallt igen så ska jag fortsätta sticka.

Idag har varit en lugn dag som bara rusat förbi. Jag vaknade tidigt men det gjorde inte min sambo. När vi båda ätit frukost och allt sådant där så begav vi oss ut i Tomelilla på en vårigprommenad. Gick i drygt en timme och hittade lite allt möjligtspännande som vi inte visste fanns här, en laxtrappa till exempel.

Väl hemma väntade lunchen på att bli gjord, potatis bullar och fisk. Rester från igår helt enkelt. Gott. Middagen var ännu bättre, pasta med stekta baccon, broccoli och gröna bönor (kan inte stava till det andra namnet ;p) och olivolja med vitlök och salt. Mumsigt vad vi kan lyxa till det med små medel.

annars har det varit en vanlig söndag med dammsugning av lägenheten och just nu snurrar tvätten i tvättstugan. Min tur att gå ner till den snart...SUCK! Jag vill ha tvättmaskin i lägenheten ;p

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0