2011-05-15

Ojojoj...sicken kväll det blev igår. Riktig rysare där med sverige i ledningen så länge. Pratar självklart om Eurovision songcontest. Har aldrig gillat grejen förut men i år har jag varit sjukt taggad inför eventet. Har nog aldrig haft en så rolig ESC-kväll som vi hade igår förut iallafall.

Roliga kvällar sätter ju dock sina spår. Var och jobbade min andra dag idag och efter att jag kom hem vid 13.30 har jag legat däckad i soffan. Sov nog till och med en stund för jag hade missat lite på ett av ugly betty avsnitten. (kör ett litet minimaraton denna helgen. Har dock inte ens kommit igenom försya sässongen så kan inte kalla det ett fullvärdigt maraton). Snart är det dock dags att inte lodrätt läge och påbörja middagen. Pizzor är det som ska bakas idag. Mums!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0