2011-05-17

Har haft en ganska pissig dag. Har känts okej ända tills jag gick hem och tänkte igenom den. Kan inte helt sätta fingret på vad det är som är fel men nått känns inte rätt. Iböand tror jag nog att jag hamnat tillbaka på högstadiet. Jag hatade högstadiet...

Har dock kommit ganska långt på utställningen idag så vi borde bli nästan klara imorgon vilket är väldigt skönt. Vill vara i stort sett klar efter imorgon eftersom vi alla tre i min klass ska åka iväg i helgen. Lisa åker imorgon, Andrea på fredag och jag på lördag. Ska bli toppen att komma ur Tomelilla lite och spendera födelsedagen med många människor som älskar mig. Känns bra.

Ikväll blir det tacokväll :). Lisa, Andrea och Viola tror jag kommer, kanske fler. Vem vet. The more the marrier är åtminstonde min inställning, eller finns det hjärte rum finns det stjärterum. Kul blir det nog i alla fall.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0