2011-05-23

Måndag igen då. Har bara åkt tåg idag. Hela vägen från Falköping till Lund. Sen buss från Lund och hem. Snart kommer min sambo hem också och då ska jag mysa med honom. Kommer bli toppen. Annars vet jag inte riktigt hur livet blir denna vecka. Kanske ska jag på vandring imorgon och sova över natt till på onsdag. Har dock inte fått så mycket information om det så jag vet inte säkert. Imorgon är det även vernisage på våran utställning. På fredag har Jonas sin slututställning i Malmö och till helgen blir det jobb. Det är allt jag vet. Ska nog jobba på onsdag också. Det blir nog bra. Måste köpa lampor till cykeln bara. Kanske kan hinna det imorgon. Får se.

Nu ska jag inte göra något tills Jonas kommer hem om en halvtimme och det ska bli skönt. Är toppen att vara hemma :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0