2011-05-28

Gårdagskvällen blev en toppen kväll. Guilty Pleasures var en riktigt rolig utställning och det var trevligt att träffa människor som inte går på Österlens folkhögskola. Det är ju trots allt så att jag träffar mina kära skolkamrater väldigt mycket och jag är en sådan person som tycker det är kul att umgås med olika människor. Duktiga är de där eleverna på Östra grevie folkhöskola också. Utställningen håller på hela helgen så är man i närheten är den värd ett besök.

Idag har jag inte så mycket att göra. Har fixat cykellysen så att jag ska kunna cykla hem från jobbet vid elva i kväll. Ska hjälpa till att severa på ett kalas, kommer inte ihåg vad födelsedagsbarnet fyllde men servera ska jag göra. Mellan 19 och 23 och imorgon ska jag städa efter gästerna från 10 och tills jag är klar. Skönt att få jobba och tjäna pengar. Sånt gillar jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0