2011-05-30

Nu har jag 4 skoldagar kvar på Österlens folkhögskola. Trodde det skulle kännas sorgligt att ha så lite tid kvar med alla underbara människor. Känns dock mest skönt att det snart är slut. Kanske mest för att jag redan har gått vidare i livet och börjat göra planer för framtiden. Det enda jag vill just nu är att få mitt antagnings besked från högskolorna så jag vet exakt vart jag kommer ta vägen nästa år.

Vad ska göras dessa sista fyra dagar då? Imorgon ska jag göra det sista finliret på min uppsats som sen ska in till Jens. På onsdag ska vi träffas och prata om den muntliga redovisningen som vi tydligen ska hålla i nästa vecka. Sen är det ju nästa vecka eftersom det är ledigt torsdag, fredag, lördag, söndag och måndag. Så på tisdag i nästa vecka ska vi väl hålla de muntliga presentationerna av vårat fältarbete antar jag och bara gudarna vet vad vi gör på onsdagen. Torsdagen är avslutningsdag och sen bär det av till Tidaholm för att fira moas student :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0