Allra käraste syster



Den här helgen har varit så där underbart toppen fin. Fick sälskap av min allra käraste systeryster och vi pratade skit natten lång, var på lång prommenad, gjorde utflykt till Bergvik och IKEA och hade spelkväll utan ett enda spel hos mina fina vänner. En sådan där helg full av kärlek och små prat med hon som känner mig allraste mest och förstår mig allraste sämst. Inte är det fy skam i alla fall att två helger i rad haft fin besök av de fina systrarna som är det bland de bästa jag vet. Känns bra att kunna ha en sådan bra relation med dem och jag är så oerhört tacksam för att jag har det.

Samtidigt som denna helg varit underbar så är det nu endå nedräkning till nästa. Bara 5 dagar kvar innan han kommer och hälsar på mig. Bara 11 dagar till nästa resa till Göteborg och bara 19 dagar kvar till resan till familjen. Så mycket att se fram emot på så kort tid. Sen är det ju nsart jul vilket också är underbart roligt och innan dess ska jag köpa mig en plastgran att ha i min lilla lägenhet. Jag som inte har nog med julpynt redan ;p

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0