Julpysslet har börjat

Jag och pojkvännen började tidigt i år med julklapparna eftersom vi ska göra alla julklappar själva och bara har helgerna till hands. Idag har dock även resten av pysslet kommit igång. Julkorten är vikta och ska bara dekoreras innan de är färdiga. Hoppas bara de inte väger för mycket så jag kan skicka dem på posten med bara ett frimärke. Jag skickar ju så många julkort så det blir så dyrt att skicka för många.

Eftersom jag även har skaffat mig en julgran så behövde jag ha en toppstjärna till den. När jag nu gått och letat i affärer efter en sådan hittar jag ingen jag tycker är snygg så jag försöker på att göra min egen. Har nu gjort ett förslag till hur jag kan ha den. Blev helt okej. Kunde blivit både bättre och sämre...


Instruktioner till hur du gör denna stjärna själv hittar du här

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0