Konsentrationssvårigheter

Idag är det inte lätt att fokuser på något mer rävande än den nya Glee säsongen. Följer ju denna otroligt söta och ironiska serie slaviskt och fullkomligt älskar den tredje säsongen. Kan inte hjälpa att jag är lite löjlig när det kommer till sånna hära saker, det är bara sådan jag är. Detta inverkar dock strkt på min förmåga att läsa kurslitteratur och försöka förbereda mig inför morgondagen. Jag har gjort ett halvhjärtat försök men orkar faktiskt inte idag. Det måste väl vara okej att inte riktigt orka med ibland? Att ta ledigt en onsdag för att man känner för det kan inte vara så farligt? Eller? Har ju annat jag också vill göra och inte bara plugg. Till exempel kolla på Glee eller så där. Att titta ut genom fönstret var också en fröjd för någon timme sen, innan det blev kolsvart och man inte såg någonting alls...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0