Ny design

Idag har bloggen  fått sig en makeover. Min kära pojkvän är ganska duktig tycker jag och kan göra det ganska fint med begränsningarna i gratisversionen av blogg.se. Vill ni se mer saker har har gjort kan ni alltid kolla in jonassandstedt.se. Jag är mycket nöjd med resultatet i alla fall.

Helgen har gått otroligt fort. Har inte gjort något alls känns det som. Jätte skönt om ni frågar mig. Och nu är det bara fyra dagar tills det är dags att åka till göteborg. Ska bli kul, var ju ganska länge sedan sist... Bara två veckor kvar tills det är dags att åka hem till föräldrarna också. Det ska också bli otroligt roligt.

Kommentarer

Postat av: Jonas Sandstedt

Kan ju tillägga för att sidan ska se så bra ut som möjligt rekommenderar jag Internet Explorer 9, Safari, Chrome eller Firefox.

2011-11-21 @ 00:08:51
URL: http://jonassandstedt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0