Paus

Nu har jag fått veta resultatet på min första examinationsuppgift som jag skrev för typ 1 månad sedan. Vi kan lämna det vid att jag är nöjd med resultatet. Idag var det dock dags att ta tag i den sista examinationsuppgiften för denna kurs. Den är lite svårare än den förra inlämningen men betydligt mer intressant. Den går mer ut på sådant jag känner att jag kommer ha nytta av när jag är färdig om fyra år. Uppgiften går ut på att jobba med värdegrunden och en likabehandlingsplan samt att tänka på hur man kan föra in dessa i klassrummet. Inte helt lätt som sagt.

Just nu har jag dock paus och försöker att göra lite annat. Måste ju unna mig andra saker också, som att läsa ikapp på goda vänners bloggar och chatta lite med sin lillasyster. Känns fint att äntligen ha tid för sådant också.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0