Tentaplugg, träning och utflykter

Det kan man säga sammanfattar min helg ganska bra. Har kommit igång ordentligt med tentaplugget nu och samanfattning av alla sidor år klart. Känns bra att "bara" behöva plugga på sammanfattningen och inte hela boken. Tyvärr är det svårt att hålla reda på alla årtionden i huvudet så får hålla tummarna att tentan på tisdag går bra.

Idag var jag på ett riktigt roligt Afrodans pass. Det kommer jag nog fortsätta gå på för det var skit kul och jättebra träning. Känner mig så nöjd med mig själv att jag äntligen kommit igång med det här. Jag är ju lite snål så då är det bra att köpa ett träningskort för då måste man gå för att få valuta för pengarna plus att jag kommer må så mycket bättre.

Nu till helgen ska jag på utflykt med två av mina tre särbos. De är nämligen supersöta och vill inte lämna mig ensam i Karlstad när Jonas inte ska komma så då får jag följa med till Linde för att gå på marken och sedan på söndag blir det scrapbookingmässan. Ska bli så himla roligt. Självklart ska det pluggas en hel del också men är så skönt när man får pausa och göra något annat också. Jag gillar't

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0