Inte är det fett med inlägg

Nu har det varit jätteläääääänge sedan jag skrev något här. Mest för att livet rullar på i de vanliga banorna. VFU'n närmar sig med stormsteg. Kanske får jag mer att dela med mig av då. Ska ner till Göteborg imorgon också så då ska jag försöka sno till mig lite bilder från våran London tripp så att jag kan skriva lite om den också. Kan väl kort säga att vi hade det bra.

Nu är det ju då TentaTider igen. Skriver hemtenta, eller ja, försöker undvika att skriva för att inspirationen ligger på noll.... Har varit hemma hos familjen nu i ett par dagar och försöker prioritera att umgås. Mysigt!

Har typ tagit det stpra beslutet att byta gym efter sommaren också. Vill ju så gärna träna på det lite lyxigare gymet men shit vad dyrt det är. Kanske är jag värd det, kanske inte. Stora frågor att ta ställning till...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0