Kiruna

I början av sommaren reste jag och min vän Sanna till staden som alltid sover, Kiruna! Resan gjordes för att hälsa på min syster som precis flyttat dit och för att besöka Kiruna festivalen. Detta var en vecka med mycket glädje men också mycket trötthet. Jag kan inte dela allt vi gjorde för det skulle ta mig hela natten men ett axplock av bilder kan jag allt bjuda på...


Vi åt pizza på stans pizzeria...


Vi jobbade hårt på bokloppisen som biblioteket annordnade...


Vi höll ett löfte till en främling och besökte stadens stadshus...








Vi förföljde sommarmusikanterna...överallt...


Vi petade på stadens klocktorn...


Vi kollade in Sveriges coolaste kyrka...


Vi besteg ett berg...




Vi såg Sean Banan...


Vi brottades med punchon...

Här dog min kamera så resten av resan finns inte dokumenterad från mitt håll. ska dock avkräva Sanna på bildbevis på att jag var kvar hela veckan och inte bangade på grund av lite regn...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0