Orättvisa (i-lands)värld

Jag hade agressioner redan tidigare idag på grund av att jag inte fått resultatet på min uppsats än trots att flera av mina kurskamrater fick sina igår. Jag tycker verkligen inte att jag ska behöva vänta mer än 24h efter att beskeden börjat delas ut...

Nu har dock agressionerna ökat kraftigt. Detta på grund av handbollsmatchen mellan Sverige och Serbien så klart. Vet ingen sport jag blir så upprörd över som handboll och idag var det riktigt illa. Jag tyckte att många av domsluten var obegripliga och spelarna presterade inte på topp. Nä, nu ska jag gå och dra täcket över mig och hoppas att (ilands)världen är rättvisare och bättre imorgon...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0