Hur är det med fantasin hollywood??

Igår var jag och pojken på bio. Det är något vi verkligen inte gör ofta och därför blir det så mysigt när vi gör det. Vi såg Laxfiske i Jemen som faktiskt var en bra film. Innan vi gick in för att avnjuta nästan två timmar i biomörkret kollade vi på filmaffischer för att se vad som mer gick. Jag kan säga att Hollywood behöver skaffa sig ny fantasi. alla filmer var uppföljare, nästan varenda en. MIB 3, Ice Age 4, en ny spiderman, Madagaskar 3(tror jag, är inte säker på vilket nummer i ordningen det är nu), en ny Bourne film och Titanic. Hallå?!? Någon mer än jag som tycker det är rätt tråkigt att det inte kommer något nytt lite oftare? Inte konstigt att man inte springer på bio oftare. Vem vill se uppföljare till uppföljare som endast är gjorda för att prducenterna tjänade groteska mängder pengar på den första filmen. Jaja, finns ju betydligt värre problem i världen men detta satte i alla fall mina känslor i svall en lördagskväll...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0