I denna arla morgontimma

Jag vaknar alltid tidigt. Har ni tänkt på vilka fördelar det för med sig. Min lördag blir jättelång så jag hinner göra allt jag vill. Jag får tid att vara med mig själv lite innan någon annan vaknar. Jag hinner titta på den där serien eller läsa den där boken, för ärligt vem pluggar en lördagmorgon innan frukost? Plus att det är lite mysigt att stöka runt i köket lite innan alla vaknar och låta resten av huset vakna till en färdigframplockad frukost. Finns det bättre sätt att starta dagen?

Kommentarer

Postat av: Neina

Det finns nog inget bättre sätt att starta dagen på. Försökte i några minuter att komma på ett, men misslyckades :)

2012-05-05 @ 11:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0