Back to school

Ja, då var första dagens skolgång på en vecka avklarad. Det fina med universitetet är att man inte går i skolan måndag till fredag, det dumma är att man inte går i skolan måndag till fredag. Man ska likställa universitetsstudier vid 100%arbetstid har jag förstått. Än så länge har jag nog inte gjort en 40h vecka och i det tempot vi jobbar nu kommer jag bli helt förslappad.
 
Men som sagt, idag hade vi föreläsning om algebra på lågstadiet. Väldigt inspirerande och jag blev lite sugen på att testa algebra på barn. Kanske ska satsa på det i min undersökning. Vore kul att testa övningen vi gjorde idag på barn. Får se...
 
Idag var det dock bara halvdag med föreläsning så eftermiddagen har spenderats med att läsa och läsa och läsa. En snabbstäd har jag orkat med också för imorgon kommer älsklingen!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0